23 Ocak 2017 Pazartesi

2017'de Çıkmasını Beklediğim Kitaplar



Geçen yıl girdiğim 2016'da Çıkmasını Beklediğim Kitaplar yazısında yazdığım tüm kitaplar çıktı :)
evet hepsi gizli kaynaklarım sayesinde *öhm 666 illordiminati*
Ve dedim ki aynısını neden 2017 için yapmayayım? O üvey mi tsch??
Bu yazıyı gelenekselleştirmeyi düşünüyorum. En azından yılda bir kere bloğumda bir gönderim bulunsun dimi şimdi :D










1-A Darker Shade of Magic


Bu serinin konusuna ve kapaklarına bayılıyorum. Çok farkli bir havası var. Bu güzellik yerine şu aralar o kadar gereksiz kitap çıkıyor ki üzülüyorum... *dırırırıırm*










2-The Shaw Confessions

Her ne kadar son kitabını pek anlamasam da Mara Dyer serisini çok seviyorum. Hala sonu aklıma geldikçe bir feels geliyor :D 
*ÇILDIRIYORUM*
 *pegasusunyıliçerisindeçıkarmasıumuduylains*










28449207






3-Strange The Dreamer
Aslında bu kitabın konusunu bilmiyorum. Amma velakin Laini yazmışsa harikadır diyip kapatıyorum :D




18584855





4-Heartless
Marissa Meyer, yeniden kurgulama işini çok güzel yapıyor. Bu Alice Harikalar Diyarında kurgusu için de beklentim büyük *-*












17675462




5-The Raven Boys
Sadece kapağı bile neden bu listede olduğunu açıklıyor :D













28110143





6-Furthermore
Bana Dokunma serisinin en çok sevdiğim özelliği dili olmuştu. Tahereh'in betimlemelerini nedensizce çok seviyorum. Diğer yazarlardan çok farklı yazıyor. Böylelikle listemin son sırasını Furthermore alıyor c:


















Normal bloggerlar böyle bir listeye 30 kitap falan sığdırabiliyorlar. Kocaman açıklamalar yazabiliyorlar. Ama benim aklima gelenler şuanlık bu kadar. Az olsun öz olsun diyorum c:

Sizin bu yıl çıkmasını iple çektiğiniz kitaplar var mı? ^^




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder